رشته دانشگاهی کاراته

رشته دانشگاهی کاراته,Federetion Of Shotokan Karate

رشته دانشگاهی کاراته
ره آورد سفر رئیس فدراسیون کاراته ایران از ماکائو
 

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، سید عباس احمد پناهی که به همراه داریوش قاسمی برای حضور در مسابقات شرق آسیا و انجام مذاکرات مختلف راهی کشور ماکائو شده بودند پس از رایزنی با مسوولان فدراسیون آسیا و همچنین روسای فدراسیونهای کشورهای مختلف، 28 اسفند 89 به تهران بازگشتند .

در این سفر پناهی ضمن مذاکره با چانگ رئیس فدراسیون کاراته آسیا و همچنین دبیر این فدراسیون با لیم  رئیس کمیته داوران فدراسیون آسیا دیدار و گفت و گو کرد .

رئیس فدراسیون کاراته در این جلسات پیشنهاداتی مبنی بر راه اندازی مسابقات باشگاه های آسیا  ارائه کرد که مورد استقبال قرار گرفت. همچنین رئیس فدراسیون کاراته آسیا در خصوص تکمیل بانک اطلاعاتی در فدراسیون آسیا پیشنهاداتی را مطرح کرد .

رئیس فدراسیون کاراته ایران در ادامه مذاکراتش در خصوص ادامه حضور بانوان با حجاب اسلامی در مسابقات آتی و بین المللی صحبتهای مثبتی را با مسوولان ارشد فدراسیون آسیا انجام داد که آنها قول دادند تمام تلاش خود را برای حضور بانوان در مسابقات مختلف انجام دهند .

به گزارش سایت فدراسیون کاراته، یکی دیگر از مباحث طرفین بحث صدور کارت شناسایی بین المللی برای کاراته کاها و همچنین صدور حکم های دان ها مثل فدراسیون جهانی بود. این مساله نیز مورد موافقت و استقبال مسوولان قرار گرفت .

در ادامه بحث دانشگاهی شدن رشته کاراته در آسیا و صدور مدرک معتبر این رشته توسط رئیس فدراسیون  کاراته ایران مطرح شد و از آنجا که فدراسیون جهانی اعلام کرده که مربیان تیم های ملی حتما باید دارای گواهی باشند رئیس فدراسیون کاراته ایران اعلام کرد با توجه به اینکه در این زمینه تجربه خوبی داریم  قصد داریم طی ماه های آتی دانشجو بگیریم و برای شروع این کار حتی حاضر هستیم مقدمات اولین دوره آن را در ایران فراهم کنیم.این بحث نیز با استقبال رو به رو شد و روسای کاراته آسیا از رئیس فدراسیون کاراته ایران خواستند برنامه خود را ارائه دهد.

پناهی در این خصوص گفت: با توجه به اینکه ایران مهد کاراته آسیا محسوب می شود حاضریم برای اولین مرحله کلاسها را در ایران برگزار کرده و میزبان مربیان کشورهای مختلف باشیم.
یکی دیگر از ره آوردهای سفر رئیس فدراسیون کاراته انتخابات سالهای آتی بود که براساس آن ایران قصد دارد پستهای حیاتی و حساس را از آن خود کند.چانگ نیز در این زمینه قول همه گونه همکاری را به رئیس فدراسیون کاراته ایران داد .

در ادامه و در همین خصوص چانگ رئیس فدراسیون کاراته آسیا گفت: برای انتخابات مختلف تنها کسانی می توانند در انتخابات کاندید شوند که حتما معرفی نامه با مهر از فدراسیون ملی کشور خود را دریافت کنند و نفراتی که  این معرفی نامه  را نداشته باشند حق حضور در انتخابات مختلف را نخواهند داشت .

پناهی در این سفر با روسای فدراسیونهای کشورهایی از جمله ماکائو، چین، هنگ کنگ و سنگاپور رایزنی کرد و مقرر شد این کشورها در زمینه اعزام تیمهای خود به ایران و برگزاری اردوهای مشترک نهایت همکاری را داشته باشند. 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

7:29شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب